Msn Nickleri

Zamanında Sevdiklerimizi Tek Tek Sileriz..

Bu hayat bizim istediğimiz gibi yaşarız..

Siz kaldırım taşlarını sayarken.Biz kaldırım taşlarının karesini alıyorduk

Bizde sabah olmaz bizde güneş doğmaz biz isyankarız kızım bizimle dost olmak size yakışmaz…

BİZLER;Siz Sokağa Çıkarken Annelerinizin Uyardığı O Kötü Çocuklarız

Tesadüfen Doğduk Mecburen Yaşıyoruz.

KraL OLsan Tacın Gider SuLtan OLsan Tahtin Gider… KraL DeğiLim Tacim Gitsin SuLtan DeğiLim Tahtim GitSin Ben Kendi HaLinde ßir Ağacim Fakat DaLimi Kiranin Ağacini Kökünden Sökerim.

Kral olsan ne yazar,tacın olsa çok yazar.İnsan olsan ne yazar,adam olsun işte o yarar..!

Biz Hayata Tek GeldiK..Tek Gideriz..

İstenmediğimiz zaman değil,istediğimiz zaman gideriz

Yola birlikte çıktık yol bitmedikçe ayrılık olmaz..

Herşeyin, zamanı var; yaşamanın, sevmenin, hatta ölmenin bile..

Dünyayda hiç kimseye güvenme Çünkü beyaz gülün bile gölgesi siyahtır...
ßir Şi$e Şarap Sırdasım ,Yanında Siqaram Mezesi øLSUN Sakın ßana Døkunma Ta$ ßasTım ßaqrıma KadehLere

UtanıRım sana gel demeye Ben çağırmasam ama sen yine de gelsen

Salıncağa sarılı bedenlerden biriyim hafif sallanan ruh halindeyim.

Ateş Çıkmaz Kibrit Çakmadıkça..Duman Tütmez Ateş Yoksa

ay ağlıyor sevipte kavuşamaynlar için,yıldızlar şarkı söylüyor sevipte sevilmeyenler için,bende ağlıyorum sevipte kavuşamadığım aşkım için..

péRi maSaLı braya KaDar éCéLim oLan anıLarı da sénLé aL

Hayatta hiç hata yapmamışsan eğer, sen yaşamaya daha başlamamışsın demektir.

Taşı delen suyun kuvveti degil, damlalarin sürekliligidir.

senin yerini başkası alır,beni arasanda elin boş kalır,sen sevmedikten sonra seni kim tanır

нєяşєуι öğяєη∂ιğιη кα∂αя вιℓιяѕιη.вυηυ ∂α öğяєη ѕєν∂ιğιη кα∂αя ѕєνιℓιяѕιη

Hiç yorum yok: