Şafak Sönmez Aşkım

Bilsen neler gecer gözümün önünden
bir hasret yakar icimi derinden
hersey eksik anlamsiz
ben vazgectim kendimden
hersey eksik anlamsiz
ben vazgectim kendimden senin derdinden...

yar yar türkü yaktim hasretimi
terkettim kendimi offf
yasadim seni ah yar
türkü yaktim hasretini
terkettim kendimi
yasadim seni

olmadigin her yer gurbet askim
sana asigim...
olmadigin her yer gurbet askim
sana asigim....

sorsan neler cektim özleminde
yangin olup aktim gözlerinden
ecel olsan genc ömrüme
ben vazgecmem yine senden
ecel olsan genc ömrüme
ben vazgecmem yine senden of of
senin derdinden...

yar yar türkü yaktim hasretimi
terkettim kendimi offff
yasadim seni ah yar
türkü yaktim hasretini
terkettim kendimi
yasadim seni

olmadigin her yer gurbet askim
sana asigim....
olmadigin her yer gurbet askim
sana asigim....

Hiç yorum yok: