Anlamlı Msn Nickleri

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.

*Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.

*Asla birilerinin umudunu kırma, belkide sahip oldukları tek şey o’dur.

*Bela, kişinin sevdiklerinden gelir.

*Oyun bitince şah da, piyon da aynı kutuya konur.

*Beklemesini bilenin her şey ayağına gelir.

*Bir yağmur damlası seni seviyorum anlamı taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi soracak olsaydın, inan ki birtanem her gün yağmur yağardı.

*İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu, hepsi gökteydi. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim.

*Hani gözler vardır sözleri anlatır, hani sözler vardır gözleri anlatır, bir de aşk vardır seni anlatır.

*Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz.

*Seni her düşündüğümde kalbime bir yıldız çiziyorum. Benim şimdi kaç yıldızım var biliyor musun? Benim artık bir gökyüzüm var.

*Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!

*Güneşin doğduğu da bir gerçek batdığı da… Kalbimin atdığı da bir gerçek, günün bitdiği de… Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte o en büyük gerçek.

*Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin.

*Seni günde bir kez düşünüyorum o da benim 24 saatimi alıyoo.

*Eğer geceler uzun geliyorsa, sevgilin arayıp sormuyorsa, bir gün düşlerinde kavuşacağının yeminini vermişsen gönülden, işte o zaman sen deliler gibi seviyorsun arkadaş…

*Martının denizi sevdiği kadar sevebilir misin ? Toprağın suyu sevdiği kadar sevebilir misin ? Leyla`nın Mecnun`u sevdiği kadar sevebilir misin? Hadi bırak butun bunlarıda, Benim seni sevdiğim kadar sen de beni sevebilir misin ?

* +°+ DünYaDa Hiç KimSeYe GüVenMe CünKi BeYaZ GüLüN BiLe GöLGeSi SiYahTir °+°

*Bir deniz düsün susuz, bir insan düsün mutsuz, bir gece düsün uykusuz, bir bahar düsün ciceksiz,birde beni düsün sensiz.

*Dal rüzgarı affetse bile, dal kirilmis bir kere.

*Bilirmisin geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere, Hele o beklenenler vazgeçilmezlerdense..

*Doğan güneşi bana doğsa, her mutluluk beni bulsa, Bütün dünya benim olsa sensiz hayat yaşanmıyor.

*Belki dünya için önemli olmayabilirsin ama, Biri için dünyalar kadar önemlisin.

*Ben, seni, gözlerimi kapattığımda değil, Gözlerimi açtığımda görmek isterim.

*Bugünde yarın da yüreğin kadar yanındayım , Kendini yanlız hissettiğinde elini yüreğine koy ben hep oradayım!!

*Aramazdık gece mehtabı yüzün parlarken, Bir sönük yıldıza benzerdi güneş yanımda sen varken.

*Başını göğsüme yasladığımda tek bir düşmanım vardır; Geçip giden zaman.

*Dinle !! Sosyete Kızı Dinle !! Sanmaki Serseri Ağlamaz !! Serseri Bir Ağlarsa Kimseler Susturamaz !!

*Bu arada ben zaten öleceğim Bırakta uğrunda öleyim !!

*Hiç kalmadı esrarımız çakal kaynar etrafımız hep bağlandı yollarımız baharımız kışa döndü.

*Nefes nefes çekilen, Duman duman üflenen esrara değil be güzelim sana müftelayım sana.

*Tane tane yutulan, Çay içinde patlayan Haplara değil be güzelim sana müftelayım sana.

*Bir çift zarla oynanan atıpta göğsüne vurulan kumara değil be güzelim sana müftalayım sana.

*Eğer bir gün hayatımın son nefesini verirde bu dünyanın güzelliklerinden vazgeçecek olursam yanımda ol ki sana sessizliğin ölüm demek olduğunu göstereyim.

Hiç yorum yok: