Elnino Şarkilari , Videolari , Şarkilari Dinle - Elnino Dinle

http://www.elnino.gen.tr/resim_arsivi/elninoresimleri/elnino01.jpg

Piyasada okadar amatör rap yapan kişi varki,
alem çöp olmuş desek yalan olmaz.
beati ' ni sagdan soldan çolar sözlerini onun bunun şarkisindan çalar sonra der bu benim şarki.
ben size biraz elnino dan bahsedeyim bildigim kadari ile , ben elninoyu AYYILDIZ TEAM şarkisi ile tanidim vedaha sonra son şans şarkisi ile bence ikiside süper şarkilardi ve elnino hayrani oldum çiktim.
abi ortada emek var adam kendi yaziyor kendi besteliyor klip yapıyor ve güzel yorumluyor eee daha ne olsunki
Onun İçin Forewer elnino...!
elinonun sevdigim bazi şarkilarndan biri
1.ELNİNO KIZIMIZ İÇİN YAŞIYORDUM.




2. ELNİNO - SON ŞANS




3. ELNINO-ILLA TEHDIT MI EDELIM



4. ELNİNO -ÇEKİNME SELAM VER






5. ELNİNO AYYILDIZ TEAM


Elnino Şarkilari , Videolari , Şarkilari Dinle - Elnino Dinle

Hiç yorum yok: