Rahdan Feat Rapozof-Kafama Sıkarım




HARIKA BIR SARKI SÖZLER SÜPER...DINLERKEN KENDIMDEN GECIYORUM RESMEN... RAP BAMBASKA BISEY BENCE:)
unutuLan bir beden baLkonda yazıLan sözLer
beni anLatabiLecek bir hayaL
qözLerimde dumanın arkasında sakLı bir karartı
senmisin ? bekLediqim
qeceLer seni benden sorar oLdu ama hayaLim yoktu
bir qüLücük bana yeter
sen rüyaLarımda oL ki arada bir içten qüLebiLsin şu asık suratım
aynaLarda yoksun bir çift qöz bakar orada
mutLumusun oraLarda tek başıma ben burada
sebebim oLsun bu sevda, oLmadı işte bu sefer
çekip qittin zaten bende deqiLdin ki boşver
umuduqumu kaybettiqim an karşımda bir peri
bu çocuqun kaLbi var mı ki ürperirdi içi
son anda bir eL hem nereden biLebiLirdi ki
derdime çare nerde bak bende aqLadım
saçmaLadım bazen çok bazense yaLvardım
adiL deqiL bu hayat çünkü ben hep yaLnızdım
yetti artık beLki bu qece kafama sıkarım !

derde nerde çare bak bende aqLarım
saçmaLarım çok ozaman qitme yaLvarırım
adiL deqiL bu hayat eşittir yaLnızLıqım
yetti artık beLki bu qece kafama sıkarım

koLLarında hayat doLan bir beden ve arkasında qözü yaşLı bir çocuk
hem beLki yok çıkar yoL
boş yere beni kandırma doLuyum işte bu araLar
üstüme qeLme bakma bana qözLerimde bir buqu
bazen tamam diyorum çık o qirdiqin dünyandan
ama nerden biLebiLirim ki karanLıkLara sapLandıqımı
evet biLiyorum şimdi biLmek neye fayda ki
yüreqimde biraz acı qözLerimde biraz buqu
benLiqimde sessizLik çok doLuyum bu araLar
üstüme qeLme bakma bana
odamın camını siLdim buqün (son kez)
hatırLatma bana yok senin artık qözLerin
akLıma düştü bir kez daha sonu var mı biLmeceLerin
nedeni varmı hesapsız cümLeLerin haydi söyLe
derdime çare nerde bak bende aqLadım
saçmaLadım bazen çok bazense yaLvardım
adiL deqiL bu hayat çünkü ben hep yaLnızdım
yetti artık beLki bu qece kafama sıkarım

Hiç yorum yok: