Windows Live Mesenger Msn Sorunu - Msn 9.1 İndir

Herkez bilir 14.09.2009 tarihinde Windows Live güncelleme yapti eski sürüm ile mesenger açılmıyordu ve herkez yeni sürümü indirdi

http://img218.imageshack.us/img218/9102/msn9rw6.jpg

bu resimde gördügünüz yeni sürüm Windows Live Mesenger ben bu sürümü sevmedim ve biliyorumki kimse sevmedi herkeze garip geldi ve eski sürümü çok arayanlar oldu.
eski sürümü kullanmak için yapilmasi gerekenleri adim adim anlatacagim.
Öncelikle yeni süreme geçenler Başlat + Denetim Masası + Program ekle yada kaldir Windows Live Mesenger kaldirsin.
Ve buraya tıklayarak eski windows live 8.1 dosyasini indirsin.

Ve sonra adim ;


1 -


resimde gördügümüz gibi masa üstünden mesengger 8.1 (eski sürüm) simgesine gelin ve sag tıklayın ve sonra özellikler diyin yukardaki resimdeki gibi biryer açılcaktır burdan uyumluluk yazan yere tıklıyoruz.

2 -
Uyumluluga tıklatıkdan sonra ekrana yukardaki gibi biryer gelicek BU PROGRAMI AŞAGIDAKİ İÇİN UYUMLULUK MODUNDA ÇALIŞTIR onun altında 4 tane seçenek olucak seçeneklerde WİNDWS 2000 seçenegini seçin ve Tamam ' diyin sonra deneyin bakalim msn eski sürümde acılıyormu acılmıyormu :)
şimdiden msnde iyi zaman geçirmeniz dilegiyle.

He birde şu var :) yok abi ben eski sürümü deil yeni sürümü istiyorum diyorsanız yeni srümü indirmek için tıklayınız ama size tavsiyem güvenlik açisindan yeni sürüm daha iyi.

Hiç yorum yok: