Yeni Msn Nickleri

http://www.megahaber.net/wp-content/uploads/2009/08/msn-resimleri.jpg
özellikle seçilmiş birbirinden güzel yeni msn nickleri.

Heя şey uzakŁaştı beиđen, her şey reиgini ve tađıиı kaybetti

ßir Şi$e Şarap Sırdasım ,Yanında Siqaram Mezesi øLSUN Sakın ßana Døkunma Ta$ ßasTım ßaqrıma KadehLere

Salıncağa sarılı bedenlerden biriyim hafif sallanan ruh halindeyim.

ay ağlıyor sevipte kavuşamaynlar için,yıldızlar şarkı söylüyor sevipte sevilmeyenler için,bende ağlıyorum sevipte kavuşamadığım aşkım için..

Hayatta hiç hata yapmamışsan eğer, sen yaşamaya daha başlamamışsın demektir.

Bir adam en çok sevgilisini, en iyi sekilde ailesini, en uzun da annesini sever.

senin yerini başkası alır,beni arasanda elin boş kalır,sen sevmedikten sonra seni kim tanır

нєяşєуι öğяєη∂ιğιη кα∂αя вιℓιяѕιη.вυηυ ∂α öğяєη ѕєν∂ιğιη кα∂αя ѕєνιℓιяѕιη

Bir Bakışınla Bu kalbim Atmaya Başladı Sözlerinle Yürümeye Başladım Gülüşünle Yalan Dünyamı Aydınlattın

kaLßim O KadaR KırıLdıki anLaTamam qeRiye dönmek imKansız

Sevgiyi Seninle Öğrenirken Aşık Oldum Güzel Yüzüne Seninle Aşkı Öğrenirken Sensiz Kalmaktan Korktum

yeniden de sevebilirim.çünkü henüz gerçekten sevecek kadar büyümedim.

Ayrılıksa sevgin çekerim nazlanıyorsa kalbin gülerim senin gibi güzel için

Bir sekilde dogar, fakat bin bir sekilde ölürüz

Hiç yorum yok: