Üzülme bebegim xD (Komedi)


Koptum ya manyak bişey :D
Tam bir aşk sözleri , en güzel bu şekilde yorumlanirdi zaten.

Şarkının sözleri

Üzülme bebeğim sakın üzülme
Olmadı işte ayrıldık…
Kızmadım sana kızmadım
Yeter ki aşkım sen üzülme!
Ben sana kıyar mıyım?
Yani o kadar da hıyarmıyım?
He!!!hıyar dedim de aklıma geldi.
Yeni sevgilinle aran nasıl…
Oda seni benim sevdiğim kadar seviyor mu?
Arada sırada görüşelim olur mu?
Misafir ol gel bana börekler açarım sana
Param pulum yok ama
Borç yazdırırım bakkala...
Seni nasıl sevdim?
Senin hiç umrunda değil?
Hatırlar mısın bilmem?
O mahur beste çalar
Biz müjganla fenalaşırdık
Sahi geçen gün
Saza niye geldin seni bilmem ama
Ben acayip gaza geldim
Sonra soda içtim geçti
Hatırlamalı,sevgiyle anmalı
Unutmamalı,incitmemeli
Uçan memeli,kaçan memeli,tutan memeli
Öbürüde gelmiş
Hani bana hani bana demiş
Biliyorsun ne yapsam
Ayrılamam senden asla
Hafife alma ask vurur insana
Birde yer vuru sonra
Masa tenisi kadar kolay sanma
İlvanlım,ilvanlım,ilvanlım aman aman
Neyse boşver.
Hatırlar mısın? Sazlar çalınırdı
Çamlıcanın bahçelerinde
Benimde arabamın teybini çalmışlardı
Şimdide seni açldılar benden
Ve şimdi içiyorum hergece
Her gece başka bir işkembe
Şiirime burada son verrikene
Bir dakika doktor bey geliyorum
Şiirime burada son verirkene
Seni çokkkkk sevdiğimi söylemek istiyorum
Gidişim suskun olmuştu ama
Dönüşüm muhteşem oldu
Yaslı gittim şen geldim
Aç koynunu sevgilim ben geldim..


Video klibi

Hiç yorum yok: