Aşk ve msn sözleri

Aşk sözleri aşk nickleri
Kaldimiz yerden devam..

Merak ediyorum acaba sana ne kadar geç kaldım... Acaba bana ne kadar geç kalacaksın.....

dağ gibi bir ihanetten düştüm..bu kendime son gelişim

kıpırdamadan duramayız bir aşk boyu..hadi en kanadığımız yerden susalım (;

Aşka dair msn sözleri

Hep aynı olmak zorunda mı ayrılıklar,yalnızlığımın sesini kimse dinlemedi…
Ben yalnızlığımı haykırdım ama kimse duymak istemedi…

Ayrılık kaçtı gözüme , belki ondan bu yaşlar...

adıyorum aşk'a geri kaLanımı suya söLedim gitti en son yaLanımııı...(((;

uzakLarda arama! qöz ya$ındayım.ßéndé sénin qißi aqLıoRum!

Sén $!mD! G!T B!dahA GéRy GéLmé BéN!mDé SaBRıM VaR $£k!L Déğ!$t!r!yoo tükén!ncé !!!!!

Sakın Nefret Ettiğimi Dü$ünme ! ßende ßöyLe DuyguLar ßarındıramaZsın !!

Ta$iaMazZz CoCuKSu KaLßim YaLanLaRini...ßüüemeDim Daha..


anLaşıLır qißi deqiLiz ßir ßédénde Kaç Kişiyiz..

Yitik bir ezgisin sadece,
Tüketilmiş ve düşmüş, gözden.
Düşlerinde bir çocuk hıçkırır
Gece camlara sürtünürken;
Çünkü hiç bir kelebek
Tek başına yaşayamaz sevdasını,
Severken hiçbir böcek
Hiç bir kuş yalnız değildir;
Ölümdür yaşanan tek başına,
Aşk iki kişiliktir.


senin yanındayken hayat canımı yakmıyor benim,
aksine gülümsüyor bana.
Zaman duruyor seninleyken,
saniyeler geçmiyor,
dakikalar atmıyor.
Büyük bi mutluluk sarıyor dünyayı...
Sevgin umutsuzlara bile umut ışığı oluyor.
Sen varsın ya, güneşte gülüyor bana, ayda, dünyada...
Seni sevmek o kadar güzel ki...
iyiki varsın iyiki AŞKIMsın...


Sevgiyi yalan edenlere sahte sevgilere PAYDOS!
''Bir yazar demiş ya''
sen git aşk bana kalsın..
bende diorumki"
BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN..

Hiç yorum yok: