Gökhan Tepe çok özlüyorum seni Aynurum:(

Gökhan tepe
Gökhan tepe ' den , aşıklara yakışmayan ,yakışmayan çünki ayrılık sözleri varsa bir şarkıda o şarkı aşk şarkısına yakışmaz (BENCE) Gökhan Tepeden
Çok özlüyorum seni sizlerle - iyi dinlemeler.

Şarkının sözleri..

Sevgilim bizi böyle ayrı koyan
Kadere boyun eğdik bile bile
Yenildik kırıcıydık üstelik
Sevgimize alışkanlık diye diye

Arıyorum geçip giden zamanda
Kayboluverdin bir anda
Şimdi ne olduk seninle biz

Biliyorum döneceksin bir anda
Dün gece gördüm rüyamda
İnan çok özlüyorum seni

Ben zaten senden gelen her kederi her çileyi
Kabullendim sen gittiğin günden beri
Bazen duyarsan sitemli sözlerimi
Bağışla çünkü çok özlüyorum seni

Sevgilim bizi böyle ayrı koyan
Kadere boyun eğdik bile bile
Yenildik kırıcıydık üstelik ....!


Hiç yorum yok: