Ögretmenim (24 kasım şiirleri)

24 kasım ögretmen günü
24 kasım ögretmenler günü tüm ögretmenlerimize kutlu olsun.
Ve bir şiirle veda edeyim saat sabahın 6 sı olmuş. ben yatsam iyi olucak:D


Bir uzun geçmişte hatırlıyorum seni
Korkulu çocuk yüreğimde acılar vardı
Dost muyduk düşman mıydık bilemiyordum.
İlk resmî ayrılışımdı anamdan, gülemiyordum.
Galiba bir yayla dönüşü bir ılıkça gün
Karga seslerinin rüzgârlara karıştığı bir son yazdı
İlk göz göze gelişimizde sessizce ağlayıverdim
Zira bana da herkese baktığınca bakıyordun
Kayıtsız bakışlarınla yüreğimi yakıyordun.
Bir solgun alev sıcaklığı ile içimi yakmıştın
Galiba benim dünyamda ilk kravatı da sen takmıştın.
Tebeşiri senin elinde görmüştüm öğretmenim
Kara tahta önünde duruyor, kendini yoruyordun
Bir seyirlik adamdın gözümde.
Öğrenmeyi değil oynamayı bilirdim.

Hiç yorum yok: