Aşk msn nickleri aşk sözleri

Aşk sözleri
Birbirinden güzel aşk sözleri ve aşk nickleri.

Seviyorum sevmenin aci verdigini Her sevenin sevilmedigi bile bile Ama yine de bir umut tasiyorum Belki seven sevilir diye






*Yüregime bir türlü o gitti diyemiorum





*Ask ne zaman biter bilio musun? Bitti dediginde yüregin aciyorsa




*Kalbimi kirmak suya yazi yazmak kadar zordur Kalbimi düzeltmek ise gece dogan günese dokunmaya benzer Sen o suya yazi yazdinSimdi günesin dogmasini bekle




*Simdi daha iyi anliyorum ki, Nefes almak degilmis, yasamak Ateslerde yanmak gibi bir sey, Seni severken,sensiz olmak




*Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüregimde,Nede askimi körükleyen bir rüzgar , Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm, Ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var




*1 Gün 1 çilginlik edio seni sevdiimi söylesem alay edip güler misin yoqsa sende sewer misin?




*Sevmek ölmektir bence, bende sewmistim ölmeden önce




*1 gün gelip "ben mi dünya mi" die soracaksin Ben dünya diyecegim we sen çekip gideceksn ama blmeyeceksin ki benim
dünyam sensin




*Yanlizlik benim eski sevgilim yalnizlik benim en vefali yarim ben onu kimler için terkettim o beniii birakmiyor!!




*HEP KALANLARA GIDENLERI KATTIM! BIR GÜN YERINE GEÇEMEDILER O KALANLARA GIDENLERI KATTIM YINE BIR TANE SEN EDEMEDILER





*Sen beni sevmeyip basasini sevsende umarim oda severBASKASINI!




*ask bir eskiyanin hayata itirazidir susarsa çatisma konusursa savas yazarsa destan severse devrim olur tutku ben bir eskiyayim ve sana asigim





*Sen beni öyle bir hale getirdin ki dostlarim bile güldü ama ben seni öyle bir hale getirecegim ki düsmanlarin bile aglayacak!




*Ask Gülmekten çok aglamak, yasamaktan çok ölmek, gelmekten çok gitmektir ve ask öyle haindir ki nerede imkansiz varsa orayi sever




*Seni uzaktan sevmeyi, Bana bakmadan görmeyi, Seni duymadan dinlemeyi, Gözyaslarimla gülmeyi, Kavusmak için sabretmeyi, Herseyi ögrendim ama sensiz olmayi asla




* Biliyorum Sen GünesSin Etrafinda Binlerce Gezegen Var, Ama Sende Biliyorsun Ki Ben Dünyayim Ve Bir Tek Bende Hayat Var




*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun, ve artik bir karar aldim söylüyorum Seni Çok ama Çok
Seviyorum





*Hepsi Gidici Sen Kalici , Hepsi Anlik Sen Hayat Boyu , Hepsi ÇocukçA Sen GerçEkçE , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye




*Herkesi sevebilirdim sevmeye senden baslamasaydim




*Ask sevipte ayri kalmaksa, sevgilerin sonu hep ayriliksa, ömürlerin sonu hep karanliksa, al dünya bu aski Sende kalsin!




*Bizim askimiz istanbul kadar büyük, berlin kadar anlamli, agri kadar yikilmaz, paris kadar çekici, izmir kadar vazgeçilmez Ask dedigin bizim gibi olmali




*Sen gelipte pismanim desem, bana ceza ver raziyim desen sana tek 1 ceza verirdim Seninde benim gbi sevmeni isterdim!




*Aglamak çocuklara affetmek Allah?a mahsustur Aldatirsan çocuk deilim aglamam Allah degilim affetmem




*Bazen anlatmak zor geldi korktum, bazen cesurdum sen yoktun Ve artik söylüyorum "SENI SEVIYORUM"




*Ey kahverengi gözlerine tutuldugum çocuk! Eger seni çok sevdigimi kanitlamami istersen bulutsuz bir gecede gökyüzüne bak Görebildigin binlerce yildzdan her biri sana gnderilmis öpücüklerdir!




*1 gün 1 elimde gül 1 elimde silah yanina gelecegim Ya o gçülü alip bnm olursun yada o silahi alip beni vurursun!




*Seni görmek su, senle yasamak nefes olsun 3 gün susuz yasayabilirim ama nefessiz asla!




*Sevgini göstereceksin söylemek yetmez Sevgi gözlerinde olacak sözlerin yetmez Seveceksin benim gibii ama kalbin yetmez!




*Kimi rüyalarda görülmeye degerdir, kimi gerçeklerde yasanmaya Sen gördügüm en tatli rüya, yasadikça bitmesin dedigim en güzel gerçegimsin!




*Baligin suya, çiçegin günese, insanin sevgiye ne kadar ihtiyaci varsa o kadar muhtacim sna




*Sen her gece yatagimda düsündügüm, siirlere konu die seçtigim gönlümn tek yari Haydi bekletme beni Biraz olsn düsün senin için çarpan kalbimi




*Sana bir gül sundum kokla ama soldurma Sana ömrümü sundum ysa ama harcama Sana kalbimi sundum sev ama parçalama



*Yalan bakislarin sahte gülüslerin arasinda buldum seni Herseyi kaybetmeye degecek kdr sevdim seni çünkü sen sahte deilsin!

Hiç yorum yok: