Degişik aşk ve sevgi sözleri

Aşk sözleri
En güzel ve en anlamlı aşk ve sevgi mesajlari ve şiirleri.
*Bir Daha Gozlerime Bakma Ne Olursun Ben Ben Degilim Gozlerim De Senin Degil Bosuna Arama Sevgilim Ben Yalan Oldum Senin Icin


*Baksaydın görebilirdin, her şey gözlerimdeydi gözlerimde bir damla yaş vardı ağlayamadım; o bir damlada sen vardın anlayamadın


*özlemek güzeldir özlüyorsa özlenen beklemek güzeldir gelecekse beklenen...


*ulaştım sonsuzluğa alıştım sensizliğe birgün ölürsem sevdiğim ağlarsın bensizliğe...


*AğLaT ßeNi SanaDa ßu YaKışıR, ßen SeVeRseM ßuNa Kim KaRıŞıR...


*Ben Kendimi Gözlerindeki Bende Bulduğum Zaman Benim...


*seviyorum sevmenin ac verdigini her sevenin sevilmedigini bile bile.Ama bir umut taşıyorum bbelki seven sevilir diye


*Yalnizligim yanimda kimse olmadigindan degil, yalnizligim yanimda sen olmadigindandir be gülüm...


*unutmak önemli degil,önemli olan unutani utandirmaktir


*Seker çikolataya demiski biz çok tatliyiz,çikolata da sekere demiski sen bize tatli diyosun bu mesaji okuyani gördünmü...


*Yarınlar hep güsel olacak derler; Bugünler de dünlerin yarını deil mi? ...


*Her seni seviyorum diyen, seni seven degildir, asil söylemekten çekinen seni [SEVENDIR}


*Sevmek gözyaşı değildir akıp gitsin... Bir mevsim değildir zamanı gelince bitsin...

Hiç yorum yok: