İsmail yk - ayrilmam

http://i.ytimg.com/vi/899-R3CXL9A/0.jpg
İsmail yk - ayrilmam şarkı sözleri ve video klibi.

Anladım artık beni sevmiyorsun biliyorum
Ama ben seni her halinle seviyorum
Ayrılık sözlerine inan dayanamıyorum
Bak ilk defa dizlerinde ağlıyorum

Ayrılmam alıştım sana ben
Ayrılmam atamam yüreğimden
Koparma beni senden
Syrılmam kopamam Senden

Ayrılmam koparma beni senden
Ayrılmam atamam yüreğimden
Ayrılmam canıma can katandan
Ayrılmam bırakma kollarından

Hani sen benimdin hani çok severdin
Şimdi yar sen nasıl nasıl nasıl gidersin

Ayrılmam koparma beni senden
Ayrılmam atamam yüreğimden
Ayrılmam canıma can katandan
Ayrılmam bırakma kollarından

Şiir:

Beni senden koparırsan
Bil ki bu can can çekişecek
Beni senden ayırırsan
Bil ki can damarım çekişecek
Sen olmazsan canım
Sanma bu kalp başka birini sevecek
Eğer beni senden koparırsan
Bil ki bu can sensiz ölüp gidecek



Hiç yorum yok: