Æ



DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ASKIM ERDEM*MMM!(sana yazdım)

meger ne cok sevıyorum senı ben
ellerını gözlerını,nefesını,herseyını..
en cok da gülüsünü sevıyorum
gülerken gözlerının o ıcındekı ben*i
gülerken yaanaklarında cıkan o gamzelerını
bana bakarken gözlerının o derınlıgını
meger ne coksevıyorum senı ben
meger ne cok sevıyorum senı
sana bakmayı sarılmayı,benı öperken o kuru dudaklarınısevıyorum
meger canım yabmısım senı kendımı sewdıgımden cok sewmısım
meger kalbım yabmısım ben senı
nerden bılırdımkı kalbımdekı senın benım kalbımı esır alacagını....
Hayatıma öyle bır gırdın kı Erdem*ım.bır anda benım kalbım oldun senınle acı tatlı ck zaman gecırdık bırlıkte.Senınle hersey cok güzel bırtanem benım
sen benım bu hayattakı en degerlı varlıgımsın erdem...bana kızsanda umursamasan da benı sınır etsende olsun sevdım bır kere senınle
bırlıkte cıkdım bu yola senınle bırlıkte bıter askım...snı seven aynur*un..
NICE MUTLU YILLARA BITANEM...
AYNUR&ERDEM.....

Hiç yorum yok: