Erdem yener geç



Erdem yener geçden süper bir şarkı.
Şarkının sözleri ;

İçimde bir parça sen
Zorluyorsun tüm duvarlarımı
Bu kadar büyük çaba neden?

Pıhtılaşmış aşkımız
Gürül gürül akarken her yana
bir kez bile bana dokunamadın kanla

Sana evine dön diyemem
Artık bir evin yok aslında
Seni kendi yalnızlığınla
Gördüm gördüm

Sakın çağırma gelemem
Artık bir hayat yok aklımda
Tüm büyük yangınlarda
Yandım Yandım

Kimi şeyler için çok geç
Kimi şeylerse zaten imkansız hayatta
Uğraşma, herkesin istediği en uzağında

Kimi şeyler ulaşılmaz
Kimi şeylerse zaten yok bu hayatta
Uğraşma, herkesin hissettiği en yakınında

Artık hiçbir şey istemem, senden
Gittiğin yerde kal sadece geri dönme
Sakın geri gelme

Sana geriye dön diyemem
Artık bir geçmiş yok aslında
Seni kendi yalnızlığımla
Gömdüm gömdüm

Sakın soru sorma bilemem
Artık bir cevap yok aklımda
Tüm büyük yangınlarda
Yaktım yaktım

Kimi şeyler için çok geç
Kimi şeylerse zaten imkansız hayatta
Uğraşma, herkesin istediği en uzağında

Kimi şeyler ulaşılmaz
Kimi şeylerse zaten yok bu hayatta
Uğraşma, herkesin hissettiği en yakınında

erdemaynur.com sundu. !

Hiç yorum yok: