Volkan konak ferigim sözü &

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgSZpwsA486ev43cvHIkU-FZ4R3tbuAbJaDJ7nnbrMcylphMe9az_zwNfoh5vqt0kokFoQIxYYpND-lkU4KXs9wiWkoVl2ia5yaNXNzriRYZazjFUhF25BguaZ34q9J2cM_B7Q5HAwPmbI/s400/volkan-konak-mimoza2.jpg
Volkan Konak Babadan Feriğim Şarkı Sözü.
Çok kral yazmış adam yahu.
Sevgilim;
Yeşil eriğim benim
Ben içine haps olmuş çekirdeiğinim senin
Hapiste günler ağır geçer diyorlar.
Olsun be
Ben vazgeçtim hürriyetimden
Yeterki yetim bir çocuk gibi bırakma beni
Zira sensiz bu can bi yüktür yüreğime
Kaldır öpülesi anlını ve bak bana
Gördün mü gülüm
Bir tek gözlerim değişmedi yine
Bir tek gözlerim !!!

Açılır açılır gözleri gülüm
İçinde yeşil çam ağaçları
Uyanışların en tazeleri
Odamızdan geçer gülüm seninle

Feriğim fidanım feryadım
Hey benim zizil parmak memleket gözlüm

Geceler hep peşimden koşar
Göğsüme takıp yönümü buldum
Kalp verdin onur verdin
Yetmezmi deli fişeğim

Feriğim fidanım feryadım
Hey benim zizil parmak memleket gözlüm

Benim en büyük kudretim
Senin sahiden şehrimde olduğunu bilmek
Hatta şuan ıslak şehrimde geceliğin ile balkondasın
Bende dokunmaya çalışıorum ince parmaklı ellerinle
Kaldır öpülesi anlını ve bak bana
Yoroz değil kararan
Yüzümde ışından ayrılmanın kederi
Biraz da işte geldik gidioruzun hüznü war
Ama gördünmü gülüm
Birtek gözlerin değişmedi yine
Bir tek gözlerin

Hiç yorum yok: