Mc serkan tehlikeli madde ft deLioglan sensiz olmuyor



Evet arkadaşlar 20 dakika yakın şarkıyı dinledim ve sözlerini nihayet tamamen çıkarmayı başardım.

İşte şarkının sözleri ve video klibi.






Sardı hasretin 4 bir yanımı
Anlattım dumanını kalpdeki yarını
Ölmekden ayrılmak yok derdin
Unuttunmu aşkım, bana söz verdin.

Kalbim aşkına yelkeni açtı
Elimle yürütüp resmin kaldı
Çok sevdim ama eller aldı
Anladım aşkın bana haramdı.

Şunu bil seni çok özledim
Bir umutla yolunu gözlerim
Sebeb yokken bırakıp gittin
Yaktın anıları maziyi sildin.

Günlerim üsran sesimi duysan
Koşşan bana yar bagırıma sarsam
Seviyorum diyip elimi tutsan
Olsan yanımda bir ömür kalsan.

Mc serkan ;

Dur, dur ne olur gitme ! Gitme kal yanımda, sensiz ben olamam senden başkasına ben bu ellerimi uzatamam.
Sana baktıgım gibi, ben hiç kimselere bakamam.
Ben senden gördüm ögrendim bu aşkı, ben bu aşkı başkası ile yaşayamam.
Sana sarıldıgım gibi ben başkalarına sarılamam.
Sevmemiş bizi kaldim diyip yaralı kalbimi hiç kandıramam .
ALLAHIM ŞAHİT yarim Sen ne yaparsan yap YARİM BEN SENİ HİÇ UNUTMADIM, UNUTAMAM.

Ne olur gitme kal burada
Yanımda benım, baş ucumda
Sensiz olmuyor olamaz asla
Beni ne böyle sensiz bıraköa

Neden nede neden neden olmuyor ?
Eski günlerim geri gelmiyor
Öldümde dirildim kimse görmüyor
Acı çekiyorum ama beni duymuyor.

Hani bana derdin zalim sözlerin
Bunların hiçbirini ben haketmedim
Ben burdayım sen nerdesin ?
Kan dolu gözlerimin sebebi sensin.

Allahım aşkına beni bırakma
Ben ölürüm inan senın ugrauna
Koy elini hadi vicdadina
Bir fidan gibi ölüyorum aşkım.

Mc serkan tehlikeli madde Ft DeLioglan, Hadi bas bizden selamlar.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

delioglan mc serkan süper 2li helalll olsun