Nejat alp senmiydin sevgilimi çalan




Şarkının sözleri :

nejat alp
_senmiydin sevgilimi çalan? anladımki dostluklar yalan sen olamazsın bu canımı acıtan beni sırtımdan vuran

ozan
-benmiydim seni böyle yakan sevdiğine kem gözle bakan bilmiyordum onun senle olduğunu nasıl yaptım sana bunu

nejat alp:
-ben onu delice sevmiştim gözlerine cennet demiştim bir daha hiçbir gülen göze inanmam yıkılırım ben hala....

ozan:
-çıkarsızca sevdim ben onu böylemi olacaktı sonu sen de yandın bu aşkta bak bende yandım Hak etmedik biz bunu!!!
nejat alp:
-ilk bahar kışa döndü bu zalimin yüzünden Dostum senin bir suçun anlıyorum gözünden

Ozan:
-seni üzgün görmektense bu kalbimi yakardım öleceğimi bilsemde aranızdan çıkardım

Nejat alp & Ozan
-evet sende bende yandık bir şeytanı melek sandık bu hayattan bir ders aldık İki dost biz bize kaldık hadi boşwer dostum o utansın


Video klibi :

Hiç yorum yok: