Emrah (Bu aşk böyle bitemez) sensiz ben nefes alamam



Unutulmaz parçaların baş mucidi emrah'dan güzel bir 'Sensiz ben nefes alamam'
Video klibi ve şarkı sözü ile sizlerle.

Bu ask böyle bitemez.. Birakma terk etme beni, aah! Bu ask böyle bitemez, birakma terk etme beni!

Atma beni ölümlere atma beni zulümlere götür beni gittigin yereee,, 2 kere

Sensiz ben nefes alamam buralarda hic duramam, tek basina yanliz kalamam.. Senin kokunu özledim hep yollarini gözledim, götür beni gittigin yere.. 2 kere

Askindir beni yasatan, beni hayata baglayan,.! Atma beni ölümlere atma beni zulümlere götür beni gittigin yere.. Atma beni ölümlere atma beni zulümlere götür beni gittigin yere!

Sensiz ben nefes alamam buralarda hic duramam, tek basina yanliz kalamam, senin kokunu özledim, hep yollarini gözledim götür beni gittigin yere.

"Sensiz ben nefes alamam, buralarda inan ama inan hic ama hic duramam
Senin kokunu özlerim, hep ama hep heeeep yollarini gözlerim, götür beni, götür beni, götür beni gittigin yere.


Hiç yorum yok: