Hatay crew kara toprak aldi seni

2010 yılında yaptıgı aşk şarkıları ile kendinden söz ettiren bir grub hatay crew busefer asker şarkısı ile geliyorlar.
Damar rap denen arabesk rap in' Bu aralar en iyi isimleri hatay crew.

Şarkının sözleri bir kısımı.

Hatay crew

Kara toprak aldı seni
Birhaha vermezki geri
Haketmedin sen ölmeyi
Edemedin aci gerçegi

Bir varmıssın, bir yokmussun, bir bakmıssın yalan olmussun.
Kimler geldi, kimler geçti, kimler doyduki, sen doyacaksın.
Sende bir gün anlayacaksınk kara topraga yar olacaksın.
İki damla gözyaşı kefen tabut ve mezar taşı.

İşte budur dünyanın kanunu ölümdür her canlının sonu.
Yamalı yeminler dilde biter ömür geçer hesap günü bizi bekler.
Ölümün yaşımı var sanki dün döndük 25 yaşında bir genciz.
İnan bana çok özledim abi bir seni birde annemi.

Böyle şarkı yazacagım inan aklıma gelmezdi Vefattından sonra bitirdin hepimizi.
Kara toprak aldı seni giydirdi beyaz kefeni bana kızma ama kefen yakışmadı abi.
Kalk hadi soy üstündeki kefeni şaka yaptım kandırdım de sevindir bizi.
Çekip giderken bile yıktın bizi ezdin fakat bu bir şaka degil.
Bu genç yaşta ölümü haketmedin...

Devamı...

Hiç yorum yok: