Neslihan hiç sevmedim



Şarkı sözleri:



Hiç sevmedim kimseyi senin kadar
Yüregim yanmadi hiç bu kadar
Çok yalnızım
Seninle bir yarım bir yarım
Yok, söylemeden olmaz
Ben sana aşığım, ben sana aşığım
Eger elindeyse ne olur çal kapımı
Eger yüregindeysem ne olur sil göz yasımı

Sen bilmezsin alirim haberini,
Yollara küsmüşsün hissettinmi gittigimi?
Buralar cehennem oldu inan bana..
Yanip kavrulsamda seninle güzel Ankara
Günesimiz bu ask yakar yüregimizi
Perde olmus gözlerimize göremeyiz hiç birseyi..

Benim karahaberim senindir.
Eger Leyla'n ölmüs derseler gelme sakin istanbul'a.
Bulamazsin ki beni buralarda.
Bir bulut ol git Ankara'ya.
Yag istedigin kadar topragima.
Ben bizim bahçede olacagim.
Tam siyah kordonlu saatin yaninda.
O zaman bensiz dünyaya istedigin kadar bagirabilirsin.
Sensiz bu dünyayi sevmiyorum, sevmiyorum, sevmiyorum..
Ama simdi ne olursun gel..
Leyla'n hayatta ve istanbul da.
Nefes almakta zor gelecek miydi bir gün bana?

Tek hayalim hissettigim su son nefeslerimi seninle alip vermek şu son nefeslerimi..
Ben Sana Asigim.
Video klibi.

Hiç yorum yok: