Orhan gencebay berhudar ol

Orhan babaV
ideo klibi dinle şarkı sözü ve sözleri.



Orhan Gencebay Berhüdar Ol Şarkı Sözü
Eline beline diline sahip ol,
Bir gönül kırdıysan onun dermanı ol,
Yanlış yapmakta var günahkar olmakta,
Hatasız kul olmaz dostum,
Hatana sahip ol hatana sahip ol hatana sahip ol,
Sana taş atana sende ekmek at,
İnsanlık ölmedi dostum gören anlasın,
Öfkene hakim ol sabrından inat,
Hoşgörülü olki dostum tadında kalsın,
Sevgide cömert ol umudunda zengin,
Hayat öğrenmek demektir birde mutlu ol,
Öğren ilyas.info Mutlu ol
Berhüdar ol berhüdar Berhüdar ol berhüdar,
Su gibi aziz ol ömrünce bahtiyar,
Gönlün evet derder aklın yok derse,
Barıştır onları kendin gibi ol,
Bir hiç olduğunu sakın unutma,
Bütünden zerresin dostum,
Payına razı ol hakkına razı ol payına razı ol,
Sana taş atana sende ekmek at,
İnsanlık ölmedi dostum gören anlasın,
Öfkene hakim ol sabrından inat,
Hoşgörülü olki dostum tadında kalsın,
Sevgide cömert ol umudunda zengin,
Hayat öğrenmek demektir birde mutlu ol,
Öğren Mutlu ol
Berhüdar ol berhüdar Berhüdar ol berhüdar,
Su gibi aziz ol ömrünce bahtiyar.

Hiç yorum yok: