Volkan Konak eledim eledim

Üstat Volkan konak' dan süper bir yorum.
Bu şarkıyı söyleyen çok kişi var ama Volkan konak gibi söyleyen yok.

Sözleri:

"Dörtnala gelip Uzak Asya!dan
Akdeniz!e bir kısrak başı gibi uzanan
bu memleket bizim

Bilekler kan içinde, dişler kenetli, ayaklar çıplak
ve ipek bir halıya benzeyen toprak
bu cehennem, bu cennet bizim

Kapansın el kapıları, bir daha açılmasın,
yok edin İnsanın İnsana kulluğunu, bu davet bizim...

Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür
ve bir orman gibi kardeşçesine
bu hasret bizim." nazım hikmet ran

eledim eledim önlük eledim
aynalı beşikte yavrum bebek eledim
büyüttüm besledim asker eledim
gittide gelmedi yavrum buna ne çare(2 kere)

"Ufacık bir maçka deresiyim
İki dağın arasından akarım
Nice pınar suyu karışır mayama
Çocuklar yüzmeyi bende öğrenir

Bende öper gibi ayaklarını yıkarım
Yaz başlarında bişey bulanık aksamda merak etmeyin
Tertemiz köpük akarım

Ufacık bir maçka deresiyim
Ama
Doğrudan denize akarım
Deniz

Bir güzel simâdır aklımı alan,
Aşkın ateşini yavrum sineme saran.
Bizi kınamasın ehl-i din olan.
Gitti de gelmedi yavrum buna ne çare..


Video klibi:

Hiç yorum yok: