Yusuf güney unut onu kalbim 2010 albüm

Yusuf güney' de boş durmadı tabiki çıkışına kaldıgı yerden devam eden sevile nsanatçı 2010 yılına damga vurucak bir albüm ile geliyor...
Unut onu kalbim şarkısı ise bu albümün kapak şarkısı oldu...
Şarkıyı hem dinleyebilir hemde sözlerini sitemizden takip edebilirsiniz.

Video klibi:



Şarkının sözleri:


Akıl almaz geçilmez karmaşık bir yolda,
Yürüdüdüm yürüdüm bir baktım,
Nerdeyim ben şimdi,
Gittiğin geceyi unutmadım,
Daraldım bunaldım kendime küstüm,
off Herşeyden geçtim,
sarkisozu.acikgoz.org
off Lanet olsun aşk uzak dursun,
Hiçbir sevda senin kadar değerli değil,
Başın dik dursun off,
Bana aşkı haram edip hala gülüyorsa,
Küçülmeyi gurur sayıyorsa,
Zalimin gönlü oluyorsa,
Unut onu kalbim of,
Hayırsızın önde gideniyse,
Benden gidip bana dönmediyse,
Yalanmış herşey nedense,
Unut onu kalbim of Unut onu kalbim of,
Unut onu kalbim of Unut onu kalbim of
Gittiğin geceyi unutmadım,
Daraldım bunaldım kendime küstüm,
Off Herşeyden geçtim
Off Lanet olsun, aşk uzak dursun
Hiçbir sevda senin kadar değerli değil
Başın dik dursun.

Hiç yorum yok: