Ercan demirel haketmedim asla

Ercan demirel haketmedim asla video klibi.

Kalbini kırmışımdır
Hiç kuşkusuz kırmışımdır
Boşver gitsin
Hiç aldırma
Sen sen zaten daha iyilerine layıksın
Allahhından bul dedin
Bana isyan ettin
Haklıydın
Hem de yerden göğe haklıydın
Ben seni haketmedim ki
Kadir kıymet bilemedim ki
Şimdi ölü gibi yaşıyorum
Çünkü; ben sadece bunu hakettim

Gözlerinden düşmeyen neyim varsa
Al götür istemem
Haketmedim asla
Yüreğinden sil beni
Sevme beni bir daha
Kadir kıymet bilemedim
Haketmedim asla

Ben sana acımadan çok büyük hata yaptım
Oysa sen beni her an canım diye
Bağrına basardın
Allah'ından bul dedin
Haklısın yerden göğe
Ben seni haketmedim
Yaşarım öle öle

Gözlerinden düşmeyen neyim varsa
Al götür istemem
Haketmedim asla
Yüreğinden sil beni
Sevme beni bir daha
Kadir kıymet bilemedim
Haketmedim asla...


Hiç yorum yok: