Osman öztunç kahrol amerika kahrol israil

Yüce rabbim nefesime nefes ver
Kahrol amerika kahrol israil

Ey aziz milletim sesime ses ver
Kahrol amerika kahrol israil

ŞİİR KISIMI.

Her, her dinin islami mukaddes
Rabbimin,rabbimin bir lutfu ihsanı olsun

Es, es bakalım ziller dört biryanından ses
Nuh şaşırsın, nuh şaşırsın kalsın bir tufan olsun

Bir gün, bir gün görecegim bu hesabı bil
Kahrol, kahrol amerika kahrol israil

Senki, senki küfür küfür dönsen başımda
Zalimden bir zulum densem başımda

Ben musayım, ben musayım Firevunsan başımda
Alınan o başın zamanı olsun

O gün, o gün ey müslüman
Gözyaşını sil, gözyaşını sil
Kahrol amerika kahrol israil

Ey halkım, ey halkım allahuekber dedi
Hünkari ali gibi bir erde diril

Öl, öl ama öldügün o yerde diril
Diril küfür dile amanın olsun

Dikilir, dikilir dudaklar kesilir o dil
Kahrol amerika kahrol israil

Diril dogrul kalk yigidim yürüsen
Özünü kim gözünü kan bürüsem

Türklük ateşinden alev sürüsen
Kıyamet, kımayet gününde yansın bu kandi
Kahrol amerika kahrol israil

Size mahşer, size mahşer ülkücüyüm bilin lan
Vucudumu dilim dilim dilin lan

Adımı soyadımıda silin lan
Kanı, kanı yıkadıgı an olsun

Çal, çal sür düdügünü durma durma israfil
Kahrol amerika kahrol israil

Size mahşerimden siyaset gütmem ben
Ölsem ben muhammede minnet etmem ben

UNUTMAYIN KULA KULLUK ETMEM BEN.
Kahrol amerika kahrol israil

Osman öztunç

Hiç yorum yok: