Damar Kız Msn Nickleri

Alma beni karşına KAN karışır gözyaşına!

Ben hayata tek geldim,tek giderim.Bu dünyada bi Allahı bi kendimi bilirim.Zamanında sevdiklerimi tek tek silerim.Bu hayat benim istediğim gibi yaşarım.

Bana değer vereni hayatıma sokar,vermiyenin hayatına sokarim.

Bugün ağlar yarın susarım.Gözümdeki her damla yaşın hesabını gün gelir sorarım!

Bir ERKEGE sadık olmak digerlerine İHANETTİR!!

Aşk damarlarımda gezen bir etki ben aşık olmam benim ki sadece etkiye tepki..!

Dokuz kere sev, onuncu olayim, Gercekten sev, sonuncu olayim.
Anlamı Yok Doğan Her Güne Lanet, Bu Kız Sensiz Yapamadı AFFET !

Kurtar beni...
Kutsar qibi...
Niyetinden vazqeçer qibi..
Kelebek ömrüne yas tutar qibi...
Gözlerimde sen arar gibi
Kurtar beni !

İnsan Kadar Kendine Güvenen Bir Acim Görmedim,
İnsan Kadar Nankörünü,Bahsettiğiniz Kedilerde Bile Görmedim

Gecmisi unutmayi ogrendim geLecegi merak etmemeyi...!bu yüzden gidiyOrum

2'den 1 cıkıNca "1" kaLdıgı yaLan..!
Sen gidiNce ben KaLırmıyım o zamaN__!
Yeni ßi Bahar basLıo dünyamda..Yeni cicekler pnceremde..Yni ßi Heyecan(:

Hiç yorum yok: