Damar Msn Nickleri

Haketmediğini ßiLe ßiLe sevmek mi yoksa çekip gitmekmi????

ßeKLeMeK ßoŞ YeRe uMuT YoK aRTıK SeWDiM uMuTSuZCa BeN YaZıK..!!

*•$1•#§abrım §eLametimse intikamım feLaketindir...!!!


Topragın oLsaydında Ellerın olmasaydın Arnımdan vursaydında ßnı bırakmasaydın

! TΐгУαkΐ οŁduм αгťık βu DeгDe !

єη çσк ѕєω∂ιğιм נєℓιвσηℓαяıмα вιℓє кüѕтüм...мυzℓυ ραѕтαℓαяıмı тєк вαşıмα уιуσяυм αятıк...уσкѕυη...



gülü gülene,sevgiyi bilene, nefreti hakedene,kalbi taşıyabilene vermeli...ADım AttıqıM Düz YoLLar çukuR oLmu$.!

. . .yüR€qimd€ki ç€nq€LLi iqn€. . .

YéNi BiR sAyFa AçTıM kénDdİMé...iÇiNdé sén yOkSuN...KaLbİm HaYvAnAt BaHçésİ dégİLKi KöPéKLér OLSuN


Icimdeki SuLtan'in yuzunu gormek ister gozLerim

YeRi GeLMi$ aClYaDa GüLMü$SeM , SaNa oLaN SeVDaMDaNDlR BiLeSiN . . .

TakLitLعrimdعn Sakınmayın Çünkü Bana uLaşamıcanıs İçin Ancaq OnLarLa Yعtinirsinizz!!!

ne ses , ne nefes , ne de rüzgar bağışlar seni, dönüp sırtını giderken, söyle kim kaşılar seni !!!

birgün karşılaşırsak ayrıldığımız yerde, eller gibi davranıp görmemezlikten gelme...

aşık olup acı çekeceğime, nezle olur burnumu çekerim daha iyi...

Sevdim diye cokmu gördünüz? Askimi mezara diri diri gömdünüz acimadinizmi askmizi neden öldürdünüz???


S£vGiNd£ YaLanMıŞ GözLerİnd£ ßakışLarında Sen koskocaman ßır YaLancısın


a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtac étmés!n...!

Şey Kitap Şekerim sana güle güle derim yine beklerim

SEnsizz Buraların tadı tuzu yoqhh düşünsene yedigim salatada bile seni arıyorum... simdii Bana söylermisn.. Bİ HIYARIN eKsikligi bu kadar mıı...bellı olur ..!!..??


Hiç Hayallerinizden "0" Aldınız Mı_?

sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..

кımınĿε dans εττıqınıze dıккaτ εdın ! coк кısının τopuqu кırıĿdı...

SiLdim Hayatımdaki malları .. ÖnümüzDeki Kolilere Bakıcaz '^

ßhen hayataa parmak atmı$ımm... $hen kımsınn q*t Lalesi ? ..:ap:

"s@hipSiz kaLınCa tutu$ur étékLér s@hibiné dönér tüm köpékLér"

KaLBiMé ßaNa SöZ VéRDi aRTıhK hak etMeeNLéRiN qöTüNü KaLdıRMak yok

' Bu SaaTTéN SoNRa UGRaSMaM DuNuMLé Vé DuNuMDéKıLéRLé....BéN YaRıNa BaKaRıM, YaNıMDaKıLéRLé


qittim dié yüzünüz qüLmésin warLıım yétér huzursuzLua

ßéN MéVLaNa DéiLiM ßaNa öNJé aDaM oL SoNRa qéL...!

' yıLdız oLsaydım iLk Sana Kayardım !!

seNiN HawaNıN oLduqu yeRDe ßeNiM rüsqaRıM YeTeR SeNiN cıRPıNıP WaR oLmaYa caLıştıqıN yeRDe ßeNiM

araDa bi kemerini sık da düşmesin o sahte kişiLiğin

'' delikanlısın Sevdım Saydım TEpeMe cıkTın 1.sinde uyardım 2.sinde uyardım Bu Lafı SAna soyLeMek zorunda KaLdım SeVdıK Kıcın KaLkTı

uyumaK zor , uYanmaK KoLay oLacak .. SaBahı ipLe ceKeceKsin .. Ne qeceLer rahatLatacak seNi Ne quNduzLer , öLmeyi isteyip öLemeyeceksin..!

Artıq seNin gibi p*çLere KaRnıM ToK..OyuNa DevaM RomEo..Ama ArtıK JuLiet yoK..!

BenÇokAyrıLıkLarYa$adımOyüzdenHer$eyiBiti$ikYazdım

VaRLıııM HiSSeDiLMeYeBiLiR AmA YoqLuuM KoYaR… ;]

Allah' M yaqmur yaqdır Yeryüzünde pisliqq coqq..!!

..SöyLénmémi$ sözLéRim vaR

Hayat Né Garip öküzLér FaLan...

Hépimiz sorumLuLuk sahiBi oLamayacak kadar ßénciLiz

fazLa rahatıM rahatsız ederMi ?

insan kendinin en güzel aynasıdır hiç yansımanıza baktınız mı? görüntünüzden öte ruhunuzda neler var?

Tαηяι AѕLα Dσğяυ zαмαηdα dσğяυ ιηѕαηı çıкαямαz кαяşιηα!!!уα zαмαη уαηLışтιя... уα dα ιηѕαη...

ßirBirimzdén ßa$ka ßir céwap ßuLamadık...

ÖyLé sıkı sarıLmı$Lar ki KaLpLéri kırıLmı$..
KırıkLar ruhLarına ßatmı$...

SéNDéN FaRKLı TéNLéR...Né KadarDa SéN' Lér?

MutLu sonLa ßitén hikayén oLamam..(!)

Zekasına güvenip ağzı laf yapanlara..Laf yaptığı içinde adam sanılanlara kısa bir hatırlatma..''●●

ßir hayat çizdim kendime, hapsettim kendimi içine..Sessizdi hayata haykırışLarım, oysa bu gürültü nie??

Hiç yorum yok: