Seni Ezbere Aldim Yaşar

Yüreğinin sesinden aikinin sesinden
Sicakcik nefesinle bana bir iarki söyle
Yüreiin nerelerde sesin nerelerde
Aşkimiz dillerde bitemez bitti derler olsun

Aşkin bitsede umudu sürer
Seni ezbere aldim silemezler

Aniyormusun bak bir zamanlar
Seni sevmiitim biliyorsun
Ariyormusun ah o zamanlar
Beni sevmiştin biliyorsun

Yüreğimden geçersin geceleri çoğu zaman
Hayaller konuşmaz bana bir şarki söyle
Yüreğin buralarda sesin nerelerde
Aşkimiz dillerde bitemez bitti derler olsun

Aşkin bitsede umudu sürer
Seni ezbere aldim silemezler

Aniyor musun bak bir zamanlar
Seni sevmiştim biliyorsun
Ariyor musun ah o zamanlar
Beni sevmiştin biliyorsun

Yüreğime yarsin ölümüne varsin
şu kader utansin bittiyse
Ölümüne varsin işte bu farkin
Ve bu son şarkim ikimize

Ve bu şarki senin ve bu şarki benim
Ve bu şarki ikimizin olsun

Yazmam bir daha
Aşkim ben sana
Aşk ladesti
Aklimda

Hiç yorum yok: