Seni Düşünürüm Ferhat Tunç

Ben bir kaçağim dağlarda
Dolanirim orda burda
Seni düşünürüm yavrum
Her takatsiz kaldiğimda

Kiş olur karlar yağinca
Hüzün birden bastirinca
Baiim darda kalinca
Düşünürüm düşünürüm
Düşünürüm seni yavrum

Bir mevsim daha girdi hayatima
Kar ve tipilerle kaniyorum yavrum
Çiğliklara çiğ düşen
Karlarin altinda derin iniltilerle
Berf tutmaz demiiti
Bir zaman bir düşümün hevali
içimde kanayan ülkenin
Bombalarla küle dönmüş dağlari

Ey gölgebine siğindiğim
Ulu ulu çinarlar
Ey türkülerime soluk veren
Nazli nazli pinarlar
Ey en büyük iikenceler taniii
Alinlardaki kabartma haritalar
Ey soframdaki küçük kara katiiim
Akdenizde kundaklanan ağaçlari
El verin bana el verin

Kii olur karlar yaiinca
Hüzün birden bastirinca
Baiim darda kalinca
Düşünürüm düşünürüm
Düşünürüm seni yavrum

Bekle baban gelir bir gün
Gelir de görürsün yavrum
Duvarda resmim asilir
Bakarsin ağlarsin yavrum

Ben artik duramam buralarda
Gördükleri yerde vurur
Vurduklari yere gömerler beni
Alev alev yükselen isyan ateilerini
Kizil küllere çevirir kanin şiddeti
Dinleyin, dinleyin
iite bu gelen uiultular
Sürekli zelzeleler kuiaiinin
Yikim öncesi firtinasidir
Ve yükselen bu dalgalar
Sirtinda kanli tarihin aiir hesaplariyla
Toprağin yekine yekine kalkmasidir
Bu altinda yol alinan
Gözlerden kaymayan yildizlar
Artik yakarmak yerine
Zafer işaretleriyle yükselen ellerin
Kurduğu dost sofralarinda
Kenetlenircesine tutuimasidir

Hiç yorum yok: