Ramiz - bitmez bu rap

Rapci ramiz
2009 yeni rapcilerin yılı oldu .
Onlardan birisi ile ramiz oldu , son günlerde bir çok inter sitesinde duyar ve dinler olduk.
Her şarkıcının bir parlama şarkısı vardır.
İbrahim tatlısesin ayagında kundura gibi.
Ramizin ise bitmez bu rap parlama şarkısı oldu.



Şarkının sözleri.


Dilimi kesseler
Çenemi dikseler
Beni yok etseler
Bitmez Bu Rap

If you like it Just would You hands up
If you like it Just would You hands up
If you like it Just would You hands up
If you like it If you like it

Sana bi tüyo versem 5 harf ramiz
Dinle beni şimdi sessiz sessiz
Susamaz ki vov keseriz dilini
Tutamaz ki vov sert çenesini
Kendi rapine tapanları takan
Var mı anlaman benim negatif adam
Beğendiysen kaldır eli dans et
Tiksindiysen kolaysa hadi beni pause et

summary kalkmaktan gelir buraya rami
listen baby this is my rap show
if you like it baby
come on a primahony

G*tte eller herkes benden bu parçayı bekler
Gözler pür dikkat beni izler
Sıra bizde tüm kardeşler
Şimdi tayfam Benim ile söyler

Dilimi kesseler
Çenemi dikseler
Beni yok etseler
Bitmez Bu Rap

If you like it Just would You hands up
If you like it Just would You hands up
If you like it Just would You hands up
If you like it If you like it

I got still oh
I’m sure oh
I wanna Seven hill
That’s My stage
Like The 50 Cent
I wanna sure fell a full wanna a were superman
I’m blaizn in real Mark hobby
This is first track
This is My fark hoby

Tüm Kulüpler kapalı gişe
Bu sesi duyunca dansına başla
Vuv şimdi beni duy istanbul
Duyduğun bu ses Mr. cool
That’s five vov dans et yorul
Katıl Nakarata herkesi coştur

Dilimi kesseler
Çenemi dikseler
Beni yok etseler
Bitmez Bu Rap

If you like it Just would You hands up
If you like it Just would You hands up
If you like it Just would You hands up
If you like it If you like it...

Hiç yorum yok: